Friday 28 November 2008

Vragenlijst bij sessie 70. Antwoorden Morwenna


Waar zou je willen wonen? Geef een omschrijving in een paar woorden.
Groen, bosrijk, heuvelachtige omgeving, woest landschap, niet te bevolkt en in een landhuis.

Als je een nieuw power mocht bedenken, wat zou die dan doen?
Moeilijke vraag. Na lang peinzen: iets doen met iemands zesde zintuig, zoiets als empathie.

Wat denk je dat Oberon voor iemand was?
Een complex, gedreven iemand, die mensen/ familie ziet als ‘tools’, pionnen in een alleen aan hem bekend plan.

Als je ergens uitermate goed in zou zijn, wat zou dat dan zijn?
Patroon.

Wie is je meest favoriete Amber karakter, je meest favoriete Chaos persoon en wie vindt je het vervelendst?
Mijn meest favoriete Amber karakter is Julian, Chaos karakter is Mandor.
Ik heb de schurft aan Brand van Amber. Voor Chaos is dat Navrashi Xenoban.


Wie hoort er volgens jou op de troon van Amber?
Eric.

Welk artefact zou je meenemen als je mocht kiezen uit alle artefacten mogelijk?
Een soort van ‘neverending story’ boek. Altijd een interessant verhaal, dat zich mogelijk aanpast aan de wereld’ schaduw, waar ik op dat moment ben.

Als je 50 punten krijgt, waarin zou je die dan stoppen?
Logrus.

Wat is het meest embarrassing iets wat een anders niet van je mag weten?
Dat ik als kind me vreselijk heb lopen aanstellen en janken toen ik dacht Fillipien kwijt te zijn.

In de bieb van Amber vind je op een geheime plaats Het Boek. Waar gaat het over?
De complete familieannalen. Ook over degenen die geschrapt zijn uit de familiegeschiedenis.

Wat is je lievelingseten en drinken?
Koffie, thee, wijn, muffins, rijst met curry.

Wat is je favoriete vervoermiddel?
'Wie' is een betere vraag. Boudicca uiteraard.

Alles wat je karakter weet is gebaseerd op een leugen, welke leugen zou je het ergst vinden?
Dat Mandor helemaal niet om me geeft, dat dit alles inderdaad een politiek verhaal is wat hem betreft.

Je kunt een wedstrijd winnen, welke zou je winnen?
Boogschieten.

Als je een schaakstuk zou zijn, welke ben je dan? En welke zou je niet willen zijn? Eventueel het waarom van je keuze aangeven.
Een pion, zo voel ik me vaak. Ik zou trouwens geen pion willen zijn, het is helemaal niet prettig je zo te voelen.

1 comment:

  1. Toch even uit nieuwsgierigheid: waar blijven de antwoorden van Ronardo en Rhexenor? :-)

    ReplyDelete

Iets toe te voegen of op te merken? Graag!